+30 210 55 55 555
Υπηρεσιες
Λογοθεραπεία
Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις διαταραχές λόγου, φωνής, ομιλίας και μάσησης-κατάποσης σε παιδιά και ενήλικες όποια και αν είναι η αιτία αυτών των διαταραχών. Σκοπεύει στην ανάπτυξη της λεκτικής επικοινωνίας, στην καθαρότητα της ομιλίας, της φωνής και στην παραγωγή λόγου.
Πότε πρέπει να επισκεφτώ λογοθεραπευτή;
Εργοθεραπεία
Εργοθεραπεία είναι η θεραπεία μιας διαταραχής μέσω σωματικού έργου. Οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν θεραπείες που αναπτύσσουν, ανακτούν ή διατηρούν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργική ανεξαρτησία στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Ο στόχος της εργοθεραπείας είναι τα άτομα να έχουν μια ανεξάρτητη και παραγωγική ζωή.
Πότε χρειάζεται η εργοθεραπεία;
Ψυχοθεραπεία
Συμβουλευτική Γονέων
Η ψυχοθεραπεία σε παιδιά και εφήβους ασχολείται με τη συναισθηματικές ανάγκες του παιδιού, συμπεριφορικές διαταραχές, καθώς και με την αξιολόγηση του νοητικού επιπέδου μέσω σταθμισμένων tests.
Πότε χρειάζεται η ψυχοθεραπεία;
Ειδική διαπαιδαγώγηση
Η ειδική διαπαιδαγώγηση απευθύνεται σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (όπως δυσλεξία), διαταραχές επικοινωνίας, συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές (όπως ΔΕΠ-Υ), αναπτυξιακές διαταραχές (όπως διαταραχές του αυτιστικού φάσματος) και πολλές άλλες. Οι παρεμβάσεις έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν παιδιά και εφήβους με μαθησιακές ανάγκες προκειμένου να επιτύχουν υψηλότερο επίπεδο αυτάρκειας και επιτυχία στο σχολείο, μία ικανότητα που ο μαθητής μπορεί να μην αποκτήσει μόνον σε μία τυπική σχολική τάξη.
Πότε χρειάζεται η ειδική διαπαιδαγώγηση;
Σχολική Μελέτη
Η σχολική μελέτη είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που παρέχεται σε μαθητές μετά το σχολικό ωράριο και έχει ως στόχο να τους βοηθήσει να ολοκληρώσουν τις σχολικές τους εργασίες, να κατανοήσουν καλύτερα την ύλη και να αναπτύξουν δεξιότητες που αφορούν τη μελέτη και τη μάθηση. Αποτελεί μια σημαντική υποστηρικτική διαδικασία, ιδιαίτερα για μαθητές που χρειάζονται επιπλέον βοήθεια ή καθοδήγηση στην οργάνωση της μελέτης τους. Στα πλάισια της ενίσχυσης των σχολικών δεξιοτήτων, τις περισσότερες φορές συντελείται και η κάλυψη των μαθησιακών κενών. Η μελέτη γίνεται από εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, που γνωρίζουν πως να βοηθήσουν το παιδί στο διάβασμά του. Η μελέτη διεξάγεται αυτηρά με ολιγομελή τμήματα μαθητών (5).
Στόχοι της Σχολικής Μελέτης
Ομάδες Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Η υπηρεσία αποτελείται από 4 εργαστήρια:
Καλλιτεχνικό εργαστήρι
Το καλλιτεχνικό εργαστήρι είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προσφέρει στα παιδιά ή στους ενήλικες τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά, να εξερευνήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και να αναπτύξουν την αισθητική τους αντίληψη. Στα καλλιτεχνικά εργαστήρια χρησιμοποιούνται διάφορες μορφές τέχνης, όπως η ζωγραφική, η γλυπτική, το θέατρο, η μουσική, η φωτογραφία και η χειροτεχνία, με στόχο την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της έκφρασης μέσα από το παιχνίδι, τη μάθηση και την εξερεύνηση.
Στόχοι του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου
Ομάδες κοινωνικοποίησης
Οι ομάδες κοινωνικοποίησης για παιδιά είναι εκπαιδευτικά και ψυχολογικά προγράμματα που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και στην προώθηση της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιδιών. Αυτές οι ομάδες παρέχουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον, όπου τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται, να συνυπάρχουν και να επιλύουν προβλήματα με συνομηλίκους τους.
Στόχοι των Ομάδων Κοινωνικοποίησης
Ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία, η επίλυση συγκρούσεων, η κατανόηση κοινωνικών κανόνων και η ενεργητική ακρόαση.
Messy play
Το “Messy play” είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνούν υλικά και υφές χρησιμοποιώντας όλες τις αισθήσεις τους, ενθαρρύνοντας την εξερεύνηση και την αυθόρμητη έκφραση. Το messy play επικεντρώνεται στο να αφήνει τα παιδιά ελεύθερα να πειραματιστούν με υλικά όπως λάσπη, νερό, άμμο, μπογιές, ζυμάρια, αφρό ξυρίσματος και άλλα, χωρίς το άγχος της καθαριότητας.
Χαρακτηριστικά του Messy Play
Οφέλη του Messy Play
Προάγει τη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Βοηθά στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων (λεπτή και αδρή κινητικότητα).
Ενθαρρύνει την αυτονομία και την αυτοπεποίθηση.
Το messy play είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για παιδιά μικρότερων ηλικιών (π.χ., προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας), αλλά μπορεί να προσαρμοστεί και για μεγαλύτερα παιδιά, ανάλογα με τα υλικά και το είδος των δραστηριοτήτων που θα επιλεγούν
Εγώ και το περιβάλλον
Το εργαστήριο “Εγώ και το Περιβάλλον” είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε παιδιά και έχει στόχο την κατανόηση της σχέσης τους με το φυσικό, κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια και καλλιτεχνικές εκφράσεις, τα παιδιά μαθαίνουν να παρατηρούν, να εξερευνούν και να σέβονται τον κόσμο γύρω τους, ενισχύοντας παράλληλα την οικολογική τους συνείδηση και την κοινωνική τους υπευθυνότητα.
Στόχοι του εργαστηρίου “Εγώ και το Περιβάλλον”
Προωθεί την περιβαλλοντική συνείδηση και τη σημασία της βιώσιμης διαχείρισης των φυσικών πόρων.