Υπηρεσιες

Μάθετε για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρουμε

Λογοθεραπεία

Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις διαταραχές λόγου, φωνής, ομιλίας και μάσησης-κατάποσης σε παιδιά και ενήλικες όποια και αν είναι η αιτία αυτών των διαταραχών. Σκοπεύει στην ανάπτυξη της λεκτικής επικοινωνίας, στην καθαρότητα της ομιλίας, της φωνής και στην παραγωγή λόγου.

Πότε πρέπει να επισκεφτώ λογοθεραπευτή;

Απουσία ομιλίας ή φτωχό λεξιλόγιο (καθυστέρηση ομιλίας)

Δυσκολία άρθρωσης π.χ. δυσκολία παραγωγής κάποιων ήχων/φωνημάτων όπως /ρ/ (αντί για νερό λέει νεο)

Γραμματικά και εκφραστικά λάθη 

Δυσκολία στη ροή του λόγου

Δυσκολία στην έκφραση

Φτωχό λεξιλόγιο 

Δυσκολία στην κατανόηση του λόγου

Stuttering,Boy,And,Speech,Therapist,Doing,Exercises.,Boy,And,Young
Boy,And,His,Therapist,Exercising,During,Sensory,Integration,Therapy

Εργοθεραπεία 

Εργοθεραπεία είναι η θεραπεία μιας διαταραχής μέσω σωματικού έργου. Οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν θεραπείες που αναπτύσσουν, ανακτούν ή διατηρούν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργική ανεξαρτησία στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Ο στόχος της εργοθεραπείας είναι τα άτομα να έχουν μια ανεξάρτητη και παραγωγική ζωή.

Πότε χρειάζεται η εργοθεραπεία; 

Μειωμένη αυτοπεποίθηση 

Υπερκινητικότητα και δυσκολία συγκέντρωσης 

Παθητικότητα 

Δυσκολία στο φαγητό και στον ύπνο

Δυσκολία στην αυτοεξυπηρέτηση 

Ευαισθησία σε οσμές, γεύσεις, θορύβους ή αγγίγματα 

Γραφοκινητικές αδυναμίες (πιάσιμο μολυβιού, χρήση ψαλιδιού, ζωγραφική εντός πλαισίου)

Δυσκολία εκτέλεσης εντολών

Ψυχοθεραπεία
Συμβουλευτική Γονέων

Η ψυχοθεραπεία σε παιδιά και εφήβους ασχολείται με τη συναισθηματικές ανάγκες του παιδιού, συμπεριφορικές διαταραχές, καθώς και με την αξιολόγηση του νοητικού επιπέδου μέσω σταθμισμένων tests.

Πότε χρειάζεται η ψυχοθεραπεία;

Οικογενειακές συγκρούσεις

Χαμηλή αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση 

Αποτυχίες στις κοινωνικές συναναστροφές 

Δυσκολίες στην ακαδημαϊκή πορεία 

Κακοποίηση και παραμέληση

Speech therapist working with little boy in office

Ειδική διαπαιδαγώγηση

Η ειδική διαπαιδαγώγηση απευθύνεται σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (όπως δυσλεξία), διαταραχές επικοινωνίας, συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές (όπως ΔΕΠ-Υ), αναπτυξιακές διαταραχές (όπως διαταραχές του αυτιστικού φάσματος) και πολλές άλλες. Οι παρεμβάσεις έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν παιδιά και εφήβους με μαθησιακές ανάγκες προκειμένου να επιτύχουν υψηλότερο επίπεδο αυτάρκειας και επιτυχία στο σχολείο, μία ικανότητα που ο μαθητής μπορεί να μην αποκτήσει μόνον σε μία τυπική σχολική τάξη.

Πότε χρειάζεται η ειδική διαπαιδαγώγηση;

Προβλήματα στην κατανόηση 

Προβλήματα στη γλώσσα, ομιλία και επικοινωνία

Ειδική μαθησιακή διαταραχή όπως δυσαρυθμία, δυσγραφία, δυσπραξία και δυσαναγνωσία

Γενικές μαθησιακές δυσκολίες

ΔΕΠ-Υ

ΔΑΦ

Σχολική Μελέτη

Η σχολική μελέτη είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που παρέχεται σε μαθητές μετά το σχολικό ωράριο και έχει ως στόχο να τους βοηθήσει να ολοκληρώσουν τις σχολικές τους εργασίες, να κατανοήσουν καλύτερα την ύλη και να αναπτύξουν δεξιότητες που αφορούν τη μελέτη και τη μάθηση. Αποτελεί μια σημαντική υποστηρικτική διαδικασία, ιδιαίτερα για μαθητές που χρειάζονται επιπλέον βοήθεια ή καθοδήγηση στην οργάνωση της μελέτης τους. Στα πλάισια της ενίσχυσης των σχολικών δεξιοτήτων, τις περισσότερες φορές συντελείται και η κάλυψη των μαθησιακών κενών. Η μελέτη γίνεται από εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, που γνωρίζουν πως να βοηθήσουν το παιδί στο διάβασμά του. Η μελέτη διεξάγεται αυτηρά με ολιγομελή τμήματα μαθητών (5).

Psychology Test for Children - Toddler Coloring Shapes

Στόχοι της Σχολικής Μελέτης

Ολοκλήρωση Σχολικών Υποχρεώσεων:

Υποστήριξη των μαθητών στην ολοκλήρωση των ασκήσεων και των εργασιών που τους έχουν ανατεθεί από το σχολείο.

Κατανόηση της Σχολικής Ύλης:

Παροχή βοήθειας στην κατανόηση εννοιών και θεμάτων που καλύπτονται στο σχολείο, όπως τα μαθηματικά, η γλώσσα, οι φυσικές επιστήμες και η ιστορία.

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Μελέτης:

Καλλιέργεια δεξιοτήτων, όπως η οργάνωση του χρόνου, η ικανότητα αυτοσυγκέντρωσης, η σημειογραφία και η διαχείριση του άγχους κατά τη μελέτη.

Ενίσχυση της Αυτονομίας:

Οι μαθητές μαθαίνουν να διαχειρίζονται το χρόνο τους και να οργανώνουν τη μελέτη τους με τέτοιο τρόπο ώστε να ολοκληρώνουν τις εργασίες τους αυτόνομα και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Ενίσχυση της Αυτοπεποίθησης:

Μέσα από την προσωπική υποστήριξη, οι μαθητές νιώθουν πιο σίγουροι για τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους, κάτι που βελτιώνει την αυτοεκτίμηση και τις επιδόσεις τους.
Cute little boy pronouncing sound O looking at mirror, professional woman therapist teaching kid right pronounciation

Ομάδες Ανάπτυξης Δεξιοτήτων 

Η υπηρεσία αποτελείται από 4 εργαστήρια:

Καλλιτεχνικό εργαστήρι

Ομάδες κοινωνικοποίησης

Messy play

Εγώ και το περιβάλλον

Καλλιτεχνικό εργαστήρι

Το καλλιτεχνικό εργαστήρι είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προσφέρει στα παιδιά ή στους ενήλικες τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά, να εξερευνήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και να αναπτύξουν την αισθητική τους αντίληψη. Στα καλλιτεχνικά εργαστήρια χρησιμοποιούνται διάφορες μορφές τέχνης, όπως η ζωγραφική, η γλυπτική, το θέατρο, η μουσική, η φωτογραφία και η χειροτεχνία, με στόχο την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της έκφρασης μέσα από το παιχνίδι, τη μάθηση και την εξερεύνηση.

Στόχοι του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου

Ανάπτυξη Δημιουργικότητας

Ενθαρρύνεται η φαντασία και η δημιουργική σκέψη μέσω της ελεύθερης έκφρασης με διάφορα υλικά και τεχνικές.

Προώθηση της Αυτοέκφρασης

Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους με μη λεκτικούς τρόπους, όπως η ζωγραφική ή το παιχνίδι ρόλων.

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Μελέτης

Καλλιέργεια δεξιοτήτων, όπως η οργάνωση του χρόνου, η ικανότητα αυτοσυγκέντρωσης, η σημειογραφία και η διαχείριση του άγχους κατά τη μελέτη.

Ανάπτυξη Κοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων

Η συνεργασία και η αλληλεπίδραση με άλλους ενισχύουν την κοινωνικότητα, τη συνεργασία και την επικοινωνία.

Ανάπτυξη Κινητικών Δεξιοτήτων

Η χρήση υλικών και εργαλείων όπως πινέλα, ψαλίδια και πηλός βελτιώνει τη λεπτή και την αδρή κινητικότητα.

Ανάπτυξη Κινητικών Δεξιοτήτων

Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να εκτιμούν την τέχνη, να αντιλαμβάνονται διαφορετικές προσεγγίσεις και να αναπτύσσουν την αισθητική τους.

Ομάδες κοινωνικοποίησης 

Οι ομάδες κοινωνικοποίησης για παιδιά είναι εκπαιδευτικά και ψυχολογικά προγράμματα που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και στην προώθηση της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιδιών. Αυτές οι ομάδες παρέχουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον, όπου τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται, να συνυπάρχουν και να επιλύουν προβλήματα με συνομηλίκους τους.

Στόχοι των Ομάδων Κοινωνικοποίησης

Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων

Ενίσχυση της ικανότητας των παιδιών να δημιουργούν φιλίες, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να αλληλεπιδρούν με τους άλλους.
Ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία, η επίλυση συγκρούσεων, η κατανόηση κοινωνικών κανόνων και η ενεργητική ακρόαση.

Ενίσχυση της Συναισθηματικής Ανάπτυξης

Αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων με υγιή τρόπο.
Διαχείριση του άγχους, της απογοήτευσης και άλλων έντονων συναισθημάτων.

Καλλιέργεια Ενσυναίσθησης και Αυτοεκτίμησης

Ενθάρρυνση της κατανόησης των συναισθημάτων και των αναγκών των άλλων.
Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της εικόνας που έχουν τα παιδιά για τον εαυτό τους.

Διαχείριση Κοινωνικών Καταστάσεων

Διδασκαλία τεχνικών για την αντιμετώπιση δύσκολων κοινωνικών καταστάσεων (π.χ., μπούλινγκ, σύγκρουση με συνομηλίκους).
Βοήθεια στο να διαχειριστούν τις αλλαγές ή τις μεταβάσεις, όπως η ένταξη σε νέα σχολική τάξη ή το πέρασμα από την παιδική στην εφηβική ηλικία.

Messy play

Το “Messy play” είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνούν υλικά και υφές χρησιμοποιώντας όλες τις αισθήσεις τους, ενθαρρύνοντας την εξερεύνηση και την αυθόρμητη έκφραση. Το messy play επικεντρώνεται στο να αφήνει τα παιδιά ελεύθερα να πειραματιστούν με υλικά όπως λάσπη, νερό, άμμο, μπογιές, ζυμάρια, αφρό ξυρίσματος και άλλα, χωρίς το άγχος της καθαριότητας.

Χαρακτηριστικά του Messy Play

Διερευνητική Μάθηση

Τα παιδιά μαθαίνουν να γνωρίζουν τον κόσμο γύρω τους μέσω της άμεσης αλληλεπίδρασης με υλικά διαφόρων υφών, θερμοκρασιών και συστάσεων.
Προσφέρει τη δυνατότητα να πειραματιστούν και να δουν τι συμβαίνει όταν αναμειγνύουν υλικά (π.χ., αναμειγνύοντας χρώματα ή προσθέτοντας νερό στην άμμο).

Ανάπτυξη Αισθητηριακών Δεξιοτήτων

Καλλιεργεί τις αισθήσεις της αφής, της όρασης, της ακοής και της όσφρησης, ανάλογα με το είδος του υλικού που χρησιμοποιείται.
Βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν τις διαφορές και τις ομοιότητες των υλικών, όπως αν είναι σκληρά ή μαλακά, υγρά ή στερεά, κρύα ή ζεστά.

Ενίσχυση της Δημιουργικότητας και της Φαντασίας

Τα παιδιά είναι ελεύθερα να φτιάξουν ό,τι επιθυμούν, χωρίς οδηγίες ή περιορισμούς.
Τα διάφορα υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς τρόπους, επιτρέποντας στα παιδιά να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες και κατασκευές.

Ανάπτυξη Κοινωνικών και Γλωσσικών Δεξιοτήτων

Όταν το messy play γίνεται σε ομάδες, τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται, να επικοινωνούν και να επιλύουν προβλήματα μαζί.
Μπορούν να περιγράφουν αυτό που κάνουν, να εκφράζουν τις σκέψεις τους και να ανταλλάσσουν ιδέες με τους συνομήλικούς τους.

Ανακούφιση από το Άγχος και Αίσθηση Ελευθερίας

Το παιχνίδι με υλικά που δεν ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες δίνει στα παιδιά την αίσθηση της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας και της χαλάρωσης.

Οφέλη του Messy Play

Προάγει τη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Βοηθά στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων (λεπτή και αδρή κινητικότητα).
Ενθαρρύνει την αυτονομία και την αυτοπεποίθηση.

Το messy play είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για παιδιά μικρότερων ηλικιών (π.χ., προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας), αλλά μπορεί να προσαρμοστεί και για μεγαλύτερα παιδιά, ανάλογα με τα υλικά και το είδος των δραστηριοτήτων που θα επιλεγούν

Εγώ και το περιβάλλον

 Το εργαστήριο “Εγώ και το Περιβάλλον” είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε παιδιά και έχει στόχο την κατανόηση της σχέσης τους με το φυσικό, κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια και καλλιτεχνικές εκφράσεις, τα παιδιά μαθαίνουν να παρατηρούν, να εξερευνούν και να σέβονται τον κόσμο γύρω τους, ενισχύοντας παράλληλα την οικολογική τους συνείδηση και την κοινωνική τους υπευθυνότητα.

Στόχοι του εργαστηρίου “Εγώ και το Περιβάλλον”

Κατανόηση της Σχέσης Ανθρώπου και Περιβάλλοντος

Βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν τη σύνδεση του ανθρώπου με τη φύση και πώς οι πράξεις μας επηρεάζουν το περιβάλλον.

Προωθεί την περιβαλλοντική συνείδηση και τη σημασία της βιώσιμης διαχείρισης των φυσικών πόρων.

Ανάπτυξη Οικολογικής Συνείδησης

Ενθαρρύνει τα παιδιά να αποκτήσουν υπεύθυνες συνήθειες, όπως η ανακύκλωση, η μείωση απορριμμάτων και η εξοικονόμηση ενέργειας.

Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων

Αναπτύσσουν υπευθυνότητα και τη δυνατότητα να παίρνουν πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος.